Korábban a miniszter ígéretet tett az összeférhetetlenség megszüntetésére.
Hivatalosan is bejelentette októbar 18-án a 4iG Nyrt. a Gazdasági Versenyhivatalnak, hogy többségi irányítást szerez a Crealive Reklámügynökség és annak leányvállalatai, vagyis a Honeycomb Hungary Kft. és Honeycomb Central Europe Kft. felett — derült ki a GVH honlapjáról.
A tranzakció a szükséges versenyjogi eljárás eredményének függvényében,
év végéig zárulhat le.
Szalay-Bobrovniczky Kristóf honvédelmi miniszter, a Honeycomb Hungary Kft. résztulajdonosa a VBPS Kft.-n keresztül, aki kinevezése után még arra tett ígéretet, hogy megszünteti az összeférhetetlenséget, ami a miniszteri pozíció és a céges érdekeltségei között fenn áll.
Egyébként a Honeycomb rendelkezik a Brisk szoftver és az erre épülő Brisk médiatechnológiai felület kizárólagos felhasználási jogával, ami egy olyan online rendszer, amely automatikusan ellenőrzi és továbbítja azokat a reklámokat, szpotokat, melyeket a különböző ügynökségek leadnak a tv-csatornák számára.
Jászai Gellért cége, a 4iG az a Mészáros Lőrinc érdekeltségei közül kinőtt, állami „segítséggel” felfuttatott nagyvállalat, amelyről augusztusban az derült ki, hogy
az állammal közösen, 715 milliárd forintért megvásárolja a Vodafone-t.
(444.hu)