Újabb csavar Orbán Ráhel bababoltjával: Nem véletlen, hogy melyik újság készítette vele az interjút

Lebuktak.

Pont aznap, amikor Orbán Ráhel megnyitotta a bababoltját a Hegyvidék Bevásárlóközpontban, megjelent vele egy erősen reklámszagú interjú a Hype and Hyper nevű design és életmód magazinban.

Itt többek mellett arról olvashatunk, hogyan ötvözi a miniszterelnök lánya az anyaságban és a közgazdaságban szerzett tapasztalatait vendéglátással, miközben korosztálya átlagos képviselőjének tartja magát.

Úgy tűnik, Orbán Ráhel nem véletlenül választotta pont ezt a lapot az új boltja beharangozására.

Az Átlátszó arról ír, hogy a Hype and Hyper egy alapítvány érintésével Rogán Antal minisztériumából kapott pénzeket.

A Batthyány Lajos Alapítvány rendszeresen finanszíroz Fidesz-közeli projekteket: a héten az derült ki, hogy az Alapjogokért Központ a Batthyány Lajos Alapítványon keresztül kapott 3,5 milliárdot Rogán Minisztériumától.

A Hype and Hypert üzemeltető Hyperandhyper Nonprofit Közkereseti Társaság (Kkt.) 2019-ben és 2020-ben összesen közel

89 millió forintot

kapott az alapítványtól az online magazin fejlesztésére, tartalomfejlesztésre.

Az Átlátszó szerint a támogatások nélkül nemigen jöhetett volna létre a designlap. De megemlítik azt is, hogy a Hyper nyomtatott verzióját az alapítvány tulajdonában álló BL Nonprofit Kft. adja ki.

Valódi Hírek