Csak a kommunikációra három milliárd forint ment el.
Dorosz Dávid, a Párbeszéd Magyarországért politikusa nemrég kikérte a Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes által megálmodott vadászati kiállítás költségeinek listáját.
Így Átlátszón nyilvánosságra hozott listáról kiderült, a kiállításhoz kapcsolódó
- „kommunikációs feladatokra” több mint 3 milliárd forintot költött az Egy a Természettel Nonprofit Kft.
- A „sajtókapcsolati tanácsadásra” több mint 9 millió forint ment el,
- az arab országokban 19 millióból népszerűsítették a kiállítást,
- 125 millió forintot költöttek applikációkra (és ez nincs benne a szoftverfejlesztés több mint 600 millió forintos tételében).
- 7 millió forintba került a kommunikációs stratégia, és 38,6 millióba annak koordinálása.
- tízmilliós nagyságrendben a Nimród vadászati szaklapnak, és további 31 millió forint a Hír TV-n futott sorozatra.
A kiállítás népszerűsítésére szolgáló
750 db óriásplakát gyártására és kihelyezésére összesen nettó 67.188.096 forint+ ÁFA összeget költöttek el.
A jogi tanácsadás ugyancsak százmilliós nagyságrendű kiadást jelentett a szervezőknek, emellett közel negyedmilliárd forintot emésztett fel a szobrok elkészítése.
A Hungexpó pedig több mint 4 milliárdot kért a kiállítási terület bérléséért.
A teljes listát itt tudod böngészni.