Meglepő választ adott.
A Magyar Közlöny jelentette meg május elején, hogy tájékoztató kampányt indít a magyar kormány, amiben felhívják az emberek figyelmét a védőoltások fontosságára — mindezt
16 milliárd forintért.
A K-Monitor közérdekű adatigénylésére, amit „Az oltás életet ment!” kampányban felbukkanó celebekkel kapcsolatban indítottak, szokatlan választ adott a Rogán Antal-féle Miniszterelnöki Kabinetiroda.
Állításuk szerint „magától értetődő módon” a magyar hírességek pénzhez jutottak a megjelenésért, arra a kérdésre azonban, hogy hányan voltak és mennyi pénzhez, a Kabinetiroda nem válaszolt.
Állításuk alapján erre vonatkozóan adatot nem tartanak nyilván.
„A 16 milliárdos értékű kampány, melyért a kormány házi PR-osa, Balásy Gyula verseny nélkül számlázhatott a Kabinetirodának, utólag már megállapítható, hogy nem tudta érdemben növelni az oltási kedvet.”
–írja Facebook-oldalán a K-Monitor.