Irgalmatlan pénzeket kaptak a celebek az oltási kampányért: Megkérdezték Rogán Antalt, hogy pontosan mennyit

Meglepő választ adott.

A Magyar Közlöny jelentette meg május elején, hogy tájékoztató kampányt indít a magyar kormány, amiben felhívják az emberek figyelmét a védőoltások fontosságára — mindezt

16 milliárd forintért.

A K-Monitor közérdekű adatigénylésére, amit „Az oltás életet ment!” kampányban felbukkanó celebekkel kapcsolatban indítottak, szokatlan választ adott a Rogán Antal-féle Miniszterelnöki Kabinetiroda.

Állításuk szerint „magától értetődő módon” a magyar hírességek pénzhez jutottak a megjelenésért, arra a kérdésre azonban, hogy hányan voltak és mennyi pénzhez, a Kabinetiroda nem válaszolt.

Állításuk alapján erre vonatkozóan adatot nem tartanak nyilván.

A 16 milliárdos értékű kampány, melyért a kormány házi PR-osa, Balásy Gyula verseny nélkül számlázhatott a Kabinetirodának, utólag már megállapítható, hogy nem tudta érdemben növelni az oltási kedvet.

–írja Facebook-oldalán a K-Monitor.

Valódi Hírek