Megszólalt az Immergas, akiket negatív színben tüntetett fel a színész.
Mi is beszámoltunk róla, hogy a múlt héten a TV2 élő kapcsolásban jelentkezett Oszter Sándor diósjenői villájából, mert a művésznek elromlott a gázkazánja.
A TV2 „riportere” a kezében egy hatalmas hőmérővel (amely 15 fokot mutatott) járta be a villát, ahol Oszter felesége, Failoni Donatella arról panaszkodott neki:
„Nem lehet zongorázni, mert odafagynak az ujjaim!”
Oszter pedig elmondta: több millió forintjába került a gázkazán beszerelése, most mégis fával és palackos gázzal kell kifűtenie a villát.
Oszter a műsorban nevesítette is az Immergas-t, akik – teljes joggal – zokon vették, hogy a színész negatív színben tüntette fel őket.
A cég lapunknak elküldött közleményéből kiderült: a nyilvántartásuk szerint a 7 évvel ezelőtt értékesített gázkazánt hivatalosan azóta sem szerelték be, azon rendszeres karbantartást az Immergas által feljogosított szakember nem végzett.
Mint írják:
a gázkazán beszerelésének színvonala minősíthetetlen volt,
azt olyan alapvető hibákkal végezték el, amelyek szükségszerűen oda vezettek, hogy a fűtési rendszer és a gázkészülék felmondta a szolgálatot.
Az Immergas sajnálatosnak nevezi, hogy Oszter a cégük helyett a TV2-vel vette fel elsőként a kapcsolatot.
A közleményből kiderül az is: miután tudomást szereztek a problémáról, hivatalos szervizpartnerük kiment a helyszínre, megjavította a fűtést, azóta az Oszter-házaspár újra élvezheti otthona melegét.
Kapcsolódó:
.