Meglepetés: Nem fogod elhinni, hogy Rogán kedvenc embere milyen közbeszerzést nyert el!

Balásy Gyula cége fogja reklámozni hazánkat az Egyesült Államokban, Kínában, Németországban, Franciaországban és más európai országokban is.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) közbeszerzési eljárást írt ki Magyarország turisztikai reklámozására, amelyet a kormányközeli New Land Media és Századvég cégek nyertek meg – tudta meg szerdán az atlatszo.hu.

Előbbi cég annak a Balásy Gyulának a tulajdonában van, aki

rendre elnyeri a hasonló közbeszerzéseket,

és aki közismerten Rogán Antal embere.

Balásy Gyula újabb plakátokkal fogja elárasztani Magyarországot

A tenderen csak a szintén kormányközeli Roxer Kft. jelentkezett még, de őket kizárták. A megbízás értéke minimum félmilliárd forint, de valószínűleg ennél sokkal több, milliárdos összeg lesz.

A nyertes cégek feladata lesz

„Magyarország turisztikai célú népszerűsítése, a külföldről beutazó turizmus erősítése, magasabb státuszú utazók, valamint a belföldi lakosság megszólítása, a magyar turisztikai szolgáltatások fejlődésének kommunikálása a megfelelő célcsoportok felé”.

A kampányokat nemcsak lebonyolítani, de mérni és értékelni is kell továbbá „el kell látni

a hazai közterületi megjelenések nyomdai gyártási feladatait”

és kutatásokat végezni. Az NKOH évente legalább hat darab komplex kampányt tervez, amelyből kettő belföldön, négy pedig külföldön zajlik.

A külföldi kampányok célpontjai többek között az Amerikai Egyesült Államok, Kína, Németország, Franciaország és más európai országok. A keretmegállapodás időtartama 12 hónap, és kétszer meghosszabbítható. A szerződések átlagértéke meghaladja a 100 millió forintot, de akár ennek többszörösét is elérheti.

A New Land Media alvállalkozóként fogja bevonni a Századvég Közéleti Tudásközpont Alapítványt. A cégeknek többek között 2,5 milliárd forintos árbevétellel kellett rendelkezniük az elmúlt három évben, valamint legalább 9 hónapos időtartamú keretmegállapodás vagy keret jellegű szerződés alapján teljesített referenciákkal, hogy elnyerjék a megbízást.

Balásy Gyula hasonló forgatókönyv szerint kapott pénzeket Schmidt Máriáéktól is

A portál megemlítette azt is, hogy

hasonló forgatókönyv volt Schmidt Mária alapítványának kommunikációs tenderénél is,

ahol szintén Balásy Gyula cégei nyerték a megbízást.

Balásy cégei folyamatos nyertesei a kormányzati reklámmegrendeléseknek, és monopolhelyzetbe kerültek az állami kommunikációs piacon. A két cég összesen 293,7 milliárd forint értékű állami megbízást nyert el az elmúlt években. Emiatt már

rendőrségi nyomozás is indult a Nemzeti Kommunikációs Hivatalnál.

Azt vizsgálja, hogy valódi verseny esetén megtörténhetett-e volna, hogy az állami kommunikációs megbízások csaknem háromnegyedét egy évtizede ugyanaz a cégcsoport nyerje meg.

Valódi Hírek