FRISS: Lejárató kampányokra milliókat eltáncoló kormánypárti influenszer lett a Fidesz-frakció szóvivője

Műsorvezetőből lett a Fidesz szóvivője.

Volt köztévés műsorvezető, a Megafon hazugsárközpont egyik arca lett a Fidesz-frakció szóvivője. Ibolya Csenge Gabriella karrierje látványosan ível felfelé: sosem rejtette véka alá, hogy a kormánypártokat támogatja.

„Új szóvivővel erősít a Fidesz-frakció. 💪

Ibolya Csenge Gabriella korábbi televíziós újságíró, műsorvezető, politikai kommunikációs szakember segíti ezentúl a nagyobbik kormánypárt parlamenti képviselőcsoportját.

A hagyományos sajtó mellett a közösségi médiában is tolmácsolja majd a Fidesz-frakció üzeneteit, reakcióit. Anyanyelvi szinten beszél angolul, így a nemzetközi sajtóban is találkozhatnak vele a jövőben”

– írták a Fidesz-frakció Facebook-oldalán.

Ibolya Csenge Facebook-profilja szerint ő egy

„fiatal konzervatív nő, egyenesen a fővárosból! 🇭🇺”

2015-ben végzett a Corvinus Egyetemen, 2017-ben került az MTVA-hoz, ahol az M1 Híradó tudósítója és az angol nyelvű híradó műsorvezetője lett. Ibolya Londonban nőtt fel, mégpedig diplomatacsaládban.

Angol nyelvű szakmai bemutatkozásában arról ír: Londonban nagyon sok nézőponttal találkozott, ugyanakkor szenvedélyének tartja, hogy kapcsolatot teremtsen a különböző hátterű és kultúrájú emberekkel.

Ibolya a 2024-es amerikai elnökválasztáskor is világossá tette, Donald Trumpnak szurkol:

És emlékezetes az is, hogy a kormánypárt influenszer volt az, aki a Karácsony Gergely főpolgármestert célzó lejárató videót készítette.

A Fidesz-frakció újdonsult szóvivője Karácsony tevékenységét megalapozatlan állításokkal bírálta, ugyanakkor félrevezette a nézőket azzal, hogy azt sugallta: Karácsony főpolgármesteri megválasztása nem demokratikus úton történt.

Íme a videó:

A Megafon jelentős összeget, legalább 1,6–1,7 millió forintot költött a videó Facebook-hirdetésére, amelynek eredményeképp a videó nézettsége kiemelkedően magas, több mint 600 ezer megtekintés fölé emelkedett. A szervezet már korábban is milliárdos nagyságrendben költött politikai célú hirdetésekre, többek között állami források felhasználásával.

(Facebook/Lakmusz nyomán)

Valódi Hírek