Figyelmeztette ügyfeleit az OTP Bank: Jönnek az újabb leállások, elérhetetlenek lesznek a szolgáltatások

Újabb leállásokat jelentett be az OTP.

Közleményt adott ki az OTP Bank a leállásokról

Az OTP Bank korábban is közölte, több leállás is lesz októberben, amelyek következtében egyes szolgáltatások átmenetileg elérhetetlenek lesznek az ügyfelek számára. A pénzintézet honlapján közzétett friss közleményében arról tájékoztatott, hogy

újabb leállások lesznek.

„A tájékoztatást az ügyfélelvárások teljesítése, illetve az MNB bankszünnapokhoz kapcsolódó előírásai (Hpt. 286§) miatt hozzuk nyilvánosságra”

– írták.

2024. november 8.

Közölték, hogy fejlesztési okokból 2024. november 8-án 20 órától 23:50-ig az alábbi funkciókkal kapcsolatos üzenetküldési szolgáltatások szünetelnek, amely egyben azt is jelenti, hogy

az érintett szolgáltatások részlegesen vagy egyáltalán nem lesznek elérhetők:

  • OTPdirekt internetes- és mobilszolgáltatáshoz tartozó digitális fiókkal kapcsolatos jelszó igénylés/emlékeztető, belépés/regisztráció,
  • fióki időpontfoglalás,
  • ügyfél panaszkezeléssel kapcsolatos kommunikáció,
  • lakossági ügyfelek részére online hiteligénylés,
  • kis- és középvállalkozásokhoz köthető online hiteligénylés/azonosítás és monitoring tevékenység – sorolták.

2024. október 27.

Fejlesztési okokból 2024. október 27-én hajnali 2 órától (óraátállítás előtti időpont) 5 óráig (óraátállítás utáni időpont)

nem lesz elérhető:

  • az internetbank,
  • a mobilbank,
  • az eBIZ szolgáltatás,
  • az Electra,
  • a SmartBróker alkalmazás,
  • valamint a Vámpénztári rendszer.
Valódi Hírek