Nem mindennapi eset.
Hetek óta gyakorlatilag semmi másról nem szólnak a hírek, hogy a nagyobb áruházláncok éppen melyik terméküket akciózzák le 10–15–20 százalékkal, ami a fogyasztók számára kifejezetten örömteli az elmúlt egy év drágulása láttán – írta a Világgazdaság, a kormányzat által előírt árstop-razziák vonatkozásában.
Hozzátették, ezért is meglepő, hogy a Lidl a 12 százalékos Pilos tejföl árát csupán
4 forinttal csökkentette,
amit maga az üzletlánc is kellemetlennek érezhetett, ugyanis – érthető módon – nem igazán tüntették fel, hogy mindez csak 0,5 százalékos árcsökkenést jelent.
A korrekt tájékoztatás jegyében a portál ugyanakkor megjegyezte: a tej árát már érdemben csökkentették, a 2,8 százalékos UHT-tejet a legutóbbi akciójában például
209 forintért árulta az üzletlánc.
A lap fotót is készített az elképesztő akcióról:
Mint írták, megkérdezték a Lidlt, miért tartották fontosnak, hogy akcióként tüntessék fel a szabad szemmel alig látható árcsökkentést, azonban kérdéseikre nem kaptak választ.