Ezzel kedveznek a vásárlóknak.
Sikeres tárgyalásokat folytatott a Lidl Magyarország beszállítóival, így az év elejétől sikeresen csökkentették mintegy 200 termékük árát — adta hírül az üzletlánc kedden.
Az intézkedéseknek köszönhetően
a vásárlók akár 10-20 százalékkal is olcsóbban juthatnak hozzá az áruház termékeihez,
köszönhetően a kedvezően alakult beszerzési áraknak. Az üzletlánc továbbra is azon dolgozik, hogy termékeik árát tartósan mérsékelni tudják, ezzel segítve az elmúlt év gazdasági intézkedései miatt szorult helyzetbe került vásárlókat.
Korábban megírtuk, nemcsak a Lidl lépett a tartós árcsökkentés érdekében. Az Aldi és a Penny üzletek is az árak mérséklésre törekedtek, a lakosság körében az egyik legnépszerűbb élelmiszer,
a vaj már sokkal kedvezőbb fogyasztói áron érhető el a boltokban.
A Lidl két saját márkás vaját 25 százalékkal, az Aldi saját márkás termékeit 20 százalékkal olcsóbban érhetik el a vásárlók. A Penny is árcsökkentést vitt véghez, egyes vajas termékeikért 20-25 százalékkal kell kevesebbet fizetni az üzletekben.
Az akár 20 százalékot is meghaladó árcsökkentés fő indokai közé tartoznak a kedvezőbb beszerzési árak, a kínálat növekedése és hogy az üzletek igyekeznek lépést tartani a változó piaci viszonyokkal.
A KSH adatai rámutatnak, hogyan alakult a vaj fogyasztói átlagára az elmúlt évben: