Karácsony Gergely a múlté, a miniszterelnök-jelölt az új célpont.
Összesen 54 220 695 forintot költöttek el október 10. óta a kormánypárt közösségi médiás kommunikációjára a Facebook hirdetési összegzése szerint. A kormánypárti politikusok két üzenetet akarnak átadni:
Márki-Zay tulajdonképpen Gyurcsány Ferenc embere és valójában nem is jobboldali-konzervatív politikus.
Kocsis Máté posztjainak facebookos népszerűsítésébe egyébként 757 703 forinttal szállt be a Fidesz az utóbbi tíz napban. A Fidesz központi Facebook-oldalát kezelő csapata a Kocsiséhoz kísértetiesen hasonlító üzenetet október tizedike és tizenhatodika között
22 526 678 forintotért terjesztették.
Nem csak Kocsis Máté kapott arra pénzt, hogy hirdessen:
628 260 forint jutott Orbán Balázsnak,
186 949 Menczer Tamásnak,
98 831 forint Rétvári Bencének,
81 221 Aradszki Andrásnak,
79 394 forint Ágh Péternek és 55 265 Hende Csabának.
A Fidesz országgyűlési választási kampánya úgy tűnik elkezdődött: a kiemelt posztok nagy többségében ugyan Márki-Zay Pétert és az ellenzéki összefogást ekézik.
A Fidesza gyurcsányozás mellett szemmel láthatóan utasításba adta a mindenféle rangú fideszeseknek, hogy támogató kommentekkel erősítsék meg a politikusok bejegyzéseit.
A hvg.hu összesítésében arról is ír, hogy a fideszes megmondóemberektől sem sajnálták a pénzt.
Rákay Philip, a Patrióta műsorvezetője 10 009 349 forintot,
Deák Dániel kormánypárti elemző 10 531 760 forintot,
Bohár Dániel a PestiTV riportere pedig 6 100 401 forintot kapott
október tizedike óta arra a Megafon Központtól arra, hogy szétkürtölje a világban: Márki-Zay tulajdonképpen Gyurcsány bábja, és a jobboldalisághoz semmi köze nincs.
(via hvg.hu)