Izmosodik a saját láb.
A jómódú, környezettudatos szülőket célozza Orbán Ráhel új vállalkozása, amit még július végén alapított ODU Store néven – írja a Szabad Európa a miniszterelnök lányának LinkedIn-profiljára hivatkozva.
Az idegenforgalmi végzettségű és eddig szálloda- és divatiparban mozgó Orbán Ráhel vállalkozása babáknak és kisgyerekeknek készített prémium minőségű prémium minőségű és környezetbarát termékeket fog árulni a Hegyvidék Bevásárlóközpontban a 12. kerületi Apor Vilmos téren.
A célközönséget a tudatos és jómódú fiatal szülők alkotják,
az üzletben pedig lesz kávézó és játszósarok is.
Orbán Ráhel a LinkedIn profilján így ír az ODU-ról: „egyedülálló vásárlási és kikapcsolódási hely a tudatos szülők számára”, célja pedig, hogy a fiatal szülőket „a fenntarthatóságra és a tudatos szülői magatartásra nevelje”.
Korábban mi is beszámoltunk arról, hogy az Odu Store Kft-t július végén jegyezték be 3 millió forintos jegyzett tőkével.
Orbán Ráhel nemrég férje, Tiborcz István cégében, a BDPST Koncept Kft.-ben is ügyvezető lett. Ez a cég építi fel többek közt az új budapesti Mariott márkáját.
(Szabad Európa nyomán)
Kapcsolódó cikkünk:
https://nyugatifeny.hu/2018/08/21/exkluziv-orban-rahel-az-ut-szelere-dobta-a-szaros-pelenkat-horvatorszagban-fotok