A plakátkampányokból ismerhetjük a nevét.
Tovább drágul az „Egy a természettel” Vadászati és Természeti Világkiállítás — írta meg csütörtökön a 24.hu.
500 millió forintos keretmegállapodást írt alá a rendezvény kommunikációs feladatainak elvégzéséről a plakátkampányokról is ismert Balásy Gyula cége, írja a lap.
A félmilliárdos összegből 350 millió forintot biztosan elkölt az Egy a Természettel Nonprofit Kft., a maradék 150 millió opciós összeg, ha további igények merülnének fel a megrendelő részéről.
A 24 felhívja a figyelmet, hogy a rendezvény kommunikációjára már eddig is horribilis összegeket költött a kormány:
- 2019-ben már megbízták Balásy cégeit előkészítő kommunikációs feladatokkal egymilliárd forint értékben,
- tavaly ősszel ismét hozzávágtak egy egymilliárdos keretmegbízást a Balásy-cégekhez az előkészítéshez és megvalósításhoz kapcsolódó kommunikációs feladatokra.
Csak a kommunikációs költségek tehát, ha az állam az opciós összegeket is igénybe veszi, 2,5 milliárd forintra rúgnak. A lap emlékeztet, hogy a rendezvényszervezés is súlyos milliárdokat visz majd el:
Balásy cégeit alvállalkozóként itt is megtaláljuk.
A rendezvény jelen az eddigi állás szerint 67 milliárdba fog fájni a magyaroknak, a Balásyval kötött szerződés még erre jön rá.