Sikerült nyertest választani az MTVA komplex hatékonyságvizsgálatára kiírt pályázatra.
A Teqtos Kft és a VARIUS Consulting Kft.-é lett a dicsőség, hogy megnézze, mennyire működik
hatékonyan
a 80 milliárd forintos költségvetéssel fenntartott propaganda-komplexum.
Ezért a munkát gyenge 120 millió forinttal honorálják majd a magyar adófizetők – írja a 444.
Az MTVA maga is roppant kitartóan keresi az utakat-módokat, amelyekkel még hatékonyabbá tehetné a műsorszórást. Az olykor mókásan csak köztévének nevezett konglomerátum két magas rangú vezetője a múltkor például Új-Zélandon, Szingapúrban és Ausztráliában vizsgálódott egy roadshow keretében, hogyan tudná hatékonyabban megszólítani az ottani, számottevő magyar ajkú népességet.
Az csak 4 millió forintunkba került.
(Címlapkép: kettosmerce.blog.hu)