A néhány éve még piacvezető TV2 most már ott tart, hogy az RTL II-vel verseng a nézők kegyeiért főműsoridőben – írja az Index Comment.blogja.
Tegnap este a 7 és 11 közötti időszakban a TV2 közönségaránya a 18-59-es korcsoportban szánalmas 6,6 százalékos lett. Ez praktikusan annyit tesz, hogy az ebben a korcsoportban éppen tévézők
nem egészen 7 százalékát érdekli az a TV2,
ami szó szerint mindenütt fogható, és ami ezért nem kevés pénzt kap a kábelszolgáltatóktól.
Az RTL Klub ugyanebben a korcsoportban 18,6 százalékos közönségarányt tud felmutatni.
Egy fokkal rosszabb az összevetés az RTL által preferált 18-49-ben, itt az RTL 20,1 százalékon áll, a TV2 viszont csak 5,2-t tud, ami
drámai különbség, ilyen nagy olló nemigen volt a két tévé között.
A 18-49-nél maradva, a TV2 estéje a Tények után szakad be: Tilla vetélkedője a nézők 7,6 százalékát érdekelte csak, amivel szemben a Konyhafőnök VIP első adása 21,3 százalékot ért el.
A főzős realityre odakapcsoló nézők maradtak is az RTL-en, az Éjjel-nappal Budapest és a Barátok közt is 20 százalékos közönségarányt hozott, miközben a TV2-n
Jakupcsek Gabriella Egymás szemében című műsora 3,4-et.
A csatorna esti teljesítményéről legutóbb itt írtunk.
(Címlapkép: Index)