Gyorshír: Felmondott a 168 Óra vezetése “a tulajdonosokkal való föloldhatatlan ellentét” miatt

Egyszerre hagyja ott a lapot a főszerkesztő és a két főszerkesztő-helyettes.

Közösségi oldalán jelentette be Tóth Ákos, a 168 Óra hetilap főszerkesztője, hogy október elsejével távozik a laptól.

Hozzátette: vele egyidőben távozik a két főszerkesztő-helyettes, Lakner Zoltán és Krajczár Gyula is.

Tóth Ákos úgy fogalmazott:

„a lap tulajdonosaival fennálló föloldhatatlan ellentétei miatt”

távozik a főszerkesztői posztról és a laptól is.

Lakner Zoltán (balra) és Tóth Ákos (jobbra)

A 168 Óra irányítását Rózsa Péter veszi át, akinek augusztusban a fideszes Köves Slomóval indult közös műsora a Klubrádióban.

Mint az közismert: a Fidesz-közeli Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség (EMIH)-hez kötődő cégek a 168 Órában és a Klubrádióban is tulajdonrésszel bírnak (Erről itt és itt olvashatsz bővebben).

A 168 Óra tulajdonosi köre legutóbb akkor került fókuszba, amikor tavaly szeptemberben kirúgták a laptól Bolgár Györgyöt, miután az újságíró interjút készített Heisler Andrással, a MAZSIHISZ elnökével, aki élesen bírálta a Schmidt Mária-Köves Slomó-féle Sorsok Háza-megállapodást.

Bolgár kirúgása után Farkasházy Tivadar egy hosszú posztban fakadt ki, elmagyarázva a 168 Óra mögött álló strómanok kilétét és valódi érdekeit. Farkasházy posztját >>itt találod<<.

Frissítés: A lap állandó szerzője, Ceglédi Zoltán szerint a 168 Óra ezennel megszűnt, többet egy sort sem ír bele. Bővebben:

Ceglédi Zoltán: A 168 Óra megszűnt, többet egy sort sem írok bele

.

.