Megint hazudott a TV2 “Tények” – Ezt a helyreigazítást kell közölniük

Az ég kék, a fű zöld, a TV2 hazudik.

Ítéletet hozott a Fővárosi Törvényszék, amelynek értelmében a TV2 csatornájának az alábbi helyreigazítást kell közölnie:

“A Tények 2019. január 14-i adásában valótlanul állítottuk, hogy dr. Staudt Gábor, a Jobbik Magyarországért Mozgalom országgyűlési képviselője tagja volt egy nemesfémekkel kereskedő, és a lengyel államnak milliárdos kárt okozó bűnszervezetnek.”

Alig pár napja a DK is pert nyert a fideszes rágalomkanális ellen, akkor Varju Lászlóról hazudtak.

Az Átlátszó.hu számításai szerint egyébként a Fidesz udvaribolond-médiája tavaly 109 helyreigazítási pert bukott el, az alábbi bontásban:

  • 888: 14 keresetből 8 elmarasztalás
  • Közmédia: 6 keresetből 2 elmarasztalás
  • Lokál: 23 keresetből 11 elmarasztalás
  • Magyar Idők: 31 keresetből 14 elmarasztalás
  • Origo: 58 keresetből 34 elmarasztalás
  • Pesti Srácok: 16 keresetből 11 elmarasztalás
  • Ripost: 38 keresetből 22 elmarasztalás
  • TV2: 21 keresetből 7 elmarasztalás