Abbahagyja a tévézést Hajdú Péter: Elárulta azt is, mennyi pénz üti a markát ezért

Nem kertelt.

Új vizekre evez Hajdú Péter. A tévézés helyett ugyanis az online műsorgyártásra fog koncentrálni. Bochkor Gáboréknak azt is megsúgta, miért éri meg neki a váltás.

A Frizbi c. műsor házigazdája szerint a jövő az online világban rejlik, és a fiatalok is ezekre a felületekre nyitottak.

„Van egy irodám Törökbálinton, ahol van egy stúdió, amit berendeztünk. Megegyeztünk a LifeTV-vel, és a díszletet onnan hoztuk el, beépítettük, bevilágítottuk, kamerákkal felszereltük, tehát ez egy klasszikus televíziós stúdió tulajdonképpen. Operatőröm is van, sminkesem is van, de fodrászunk mondjuk nincs”

– mesélte a rádióban Bochkoréknak. Hozzátette:

„Itt egy dolog van, elkészíted a műsort, feltöltöd a YouTube-ra, a platform pedig fizet. (…) Megnéztünk egy listát, amin a legnagyobb YouTuberek szerepelnek, és a TOP3 biztosan megkeres éves szinten több száz millió forintot. Ezt a Google fizeti. A márciusi bevételünk nekünk 1 millió forint volt… Ez automatikusan érkezik, minden hónap 22-én.”

Hajdú azt mondja, minden megtekintett videó után kapnak egy bizonyos összeget. Csatornájának ezenkívül két nagy támogatója is van, a tőlük befolyt összegből fedezi a forgatási költségeket. Az ő bevételéte a Google-től van.

A csatornának egyébként 43,7 ezer feliratkozója van. Eddig összesen 36 videót töltöttek fel, ahol a Hajdú influenszerekkel, zenészekkel, az üzleti világ szereplőivel, és a magyar celevb világ krémjével beszélget.

Azt is elárulta, hogy a G.w.M-mel készült videója a legsikeresebb a YouTube-on. De olyanok is megfordultak már nála, mint Curtis, Balogh Levente, Zámbó Krisztián, Sebestyén Balázs, Lakatos Márk, Molnár Anikó is.

(borsonline.hu nyomán/Frizbi TV/YouTube)

Valódi Hírek