Agresszív és ostoba kampánnyal reklámozza a legújabb nemzeti konzultációt a kormány (+fotók)

Fiatalok és olvasni nem tudók a célközönség.

A korábban bemutatott 14 kérdéses nemzeti konzultáció leegyszerűsített változatát mutatják be az országszerte kihelyezett óriásplakátok.

A válaszopciók eleve olyan módon vannak megfogalmazva, hogy a kitöltő szájába adják a választ, a plakátokkal is ugyanez történik, csak még gyermetegebb módon.

A minimálbér emelésnek egy mosolygós szmájli örül, a migráció egy felrobbanó fejet kapott, a

Soros által vezetett szexuális propagandát pedig egy mérges arc nyomatékosítja.

Fotók: Hurambuk

A kérdőívet már el is kezdték kipostázni, azt azonban még mindig nem tudni, hogy mennyibe került az adófizetőknek a kormány legújabb konzultálása. A 2020-as „Nemzeti Konzultáció a Koronavírusról és a gazdaság újraindításáról” nevet viselő kampány

közel 11,5 milliárd forint volt.

(hvg.hu nyomán)

(Fényképek: Hurambuk)

Valódi Hírek