Interjút adott a Gundel ügyvezetője a 24.hu-nak. Azt állítja, hogy a nyomott árakon is nyereséges egy kicsit a Karmelita kolostorban üzemeltetett önkiszolgáló éttermük.
Peter Knoll elmondta, hogy mindenki a menzáról beszél, de ez a szolgáltatás számunkra csak egy nagyobb megbízás része volt, ugyanis a Miniszterelnökség hivatalos rendezvényeinek étel- és ital szolgáltatása is a feladatuk lett.
Azt is elmondta az ügyvezető, hogy
A menza önmagában is enyhén nyereséges lenne, de ha csak a menzára kerestek volna szolgáltatót, valószínűleg nem pályáztak volna.
Mint korábban arról a Nyugati Fény is beszámolt, a miniszterelnök és alkalmazottai a zuglói Gundel étterem árainak 10-12 százalékáért ehetik a luxusétterem várbeli menzájának főztjét. Knoll most megmagyarázta az árkülönbséget, szerinte ez abból adódik, hogy más alapanyaggal dolgoznak és az elkészítésben és a tálalásban is komoly különbségek vannak.
Az ügyvezetőt egyébként sokkolta, hogy a menzaügy és az azt követő népharag.
Nem a Gundel étterem szenvedett, hanem az emberek, akiknek fel kellett venniük a telefont, vagy szembesülni a többezer gyűlölködő üzenettel és kommenttel. Nem tudom, el tudja-e képzelni, hogy fiatal huszonéves telefonos operátorként fogadja a hívásokat, és emberek fröcsögve szidalmazzák, személyében sértegetik.
– mondta Knoll.