Hazudott a Fidesz-lap Gyurcsányról, bíróság kötelezte helyreigazításra

Az ég kék, a fű zöld, a Fidesz-média hazudik.

Tömör helyreigazítás jelent meg a Zala megyei zaol.hu internetes portálon.

A Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó lapot bíróság kötelezte az alábbi írás megjelentetésére:

Sajnálkozásunkat fejezzük ki amiatt, hogy 2018. március 14. napján megjelent „Zavart állapotban kampányol Gyurcsány (szavazás)” című cikkünkkel valótlanul híreszteltük, hogy Gyurcsány Ferenc részegen tartott sajtótájékoztatót, a jogsértésért Gyurcsány Ferenctől bocsánatot kérünk.

A szóban forgó cikk egyébként az Origot szemlézi, és szó szerint ugyanez a szöveg jelent meg több más megyei lapban is (pl. DUOL, SONLINE, BAMA, VEOL).

A többi megyei lapnak is helyreigazítást kellett közölnie a bírósági ítélet miatt, az Origo honlapján viszont egyelőre nem találni ilyet.

(444.hu nyomán)