Farkasházy Tivadar soha nem látott nyíltsággal pakolta ki, miért rúgták ki Bolgár Györgyöt a 168 Órától

Még undorítóbb a sztori és még messzebb vezetnek a szálak, mint elsőre gondoltuk.

Farkasházy Tivadar, a Hócipő ex-főszerkesztője csütörtökön a Facebook-oldalán osztott meg egy hosszabb írást, amelyben korábban nem látott nyíltsággal fejti ki, mi állt Bolgár György kirúgásának hátterében.

Farkasházy mondatai természetesen megerősítik a Nyugati Fény korábbi cikkeit, amelyekben leírtuk: szemenszedett hazugság Tóth Ákos főszerkesztő dumája, mely szerint “elfáradt” volna a publicista rovata.

Teddy is megemlíti a Fidesz-barát Köves Slomónak nem tetsző Heiszler-interjút, azonban ennél is messzebb megy, és elmagyarázza a 168 Óra hetilap mögött álló strómanok kilétét és valódi érdekeit.

Farkasházy Tivadar teljes posztját itt találod, érdemes rászánni az időt:

HOGY MI VAN?Bolgár Györgyöt harmadszor rúgták ki, 2002-ben Kondor Katalin a Rádiótól, 2014-ben az ATV szünteti meg…

Közzétette: Farkasházy Tivadar – 2018. október 18., csütörtök

.

Add tovább cikkünket, hogy másokhoz is eljusson a valóság!