Gyorshír: Kirúgták Bolgár Györgyöt a 168 Órától

Azt is megtudtuk, mi volt a bűne.

Nem írhat többet a 168 Óra című hetilapba Bolgár György.

Az újságírónak “Hogy mi van?” címmel futott sorozata a 168 Órában, ebben az aktuális fideszes hazugságokat cáfolta meg tételesen, hétről hétre.

Bolgár György cikksorozata 9 évig ment, új részek már nem kerülnek nyomtatásba.

Bolgár György

Mint ismert: a Klubrádiót és a 168 Órát a Fidesz-közeli EMIH-hez (Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség) kötődő tulajdonosi kör vette át néhány éve. (Erről itt és itt olvashatsz bővebben.)

A Nyugati Fény úgy értesült: az EMIH vezetője, Köves Slomó nemrég megbeszélést tartott a Klubrádió vezetésével, miután rendkívüli módon nehezményezte, hogy a rádió leadta Bolgár György interjúját Heisler Andrással, amelyben a másik zsidó egyház, a MAZSIHISZ elnöke kritizálta a Sorsok Háza-megállapodást.

A Sorsok Háza múzeumot már évek óta készíti elő a magyar állam, de elakadt az ügy, elsősorban a MAZSIHISZ és Schmidt Mária vitája miatt.

Most szeptemberben a kormány átadta a múzeumot a másik zsidó egyháznak, a chábád irányzatot képviselő, Fidesz-közeli EMIH-nek, amely viszont kész a jó együttműködésre Schmidt Máriával.

Bolgár Györgyöt tehát a jelek szerint azért rúgták ki az EMIH-érdekeltségű laptól, mert egy másik EMIH-érdekeltségű rádióban teret engedett az EMIH bírálatának, ráadásul a konkurens zsidó egyház, a MAZSIHISZ vezetőjének szájából.

NYF-kommentár: Sajtószabadság, 2018. Gratulálunk Tóth Ákosnak, a 168 Óra főszerkesztőjének a “gerinces” eljáráshoz!

Frissítés: Bolgár György megszólalt a kirúgásáról, itt találod a hangfelvételt:

Bolgár György megszólalt a kirúgásáról – Itt a hangfelvétel