A TV2 házhoz ment a pofonért – Másokat akartak bérencezni a Fidesz-talpnyalók

Andy Vajna kanálisa körkérdésben fordult a független magyar sajtóhoz.

“Soros György befolyásolja-e a szerkesztőség munkáját? Ha igen, akkor hogyan? Hány szerkesztő, újságíró végzett a Soros-egyetemen?

Igaz-e, hogy újságírás helyett politikai szándékot szolgálnak ki egy milliárdos kénye-kedve szerint?

Igaz-e, hogy a tüntetések méretéhez képest azért kapnak eltúlzottan nagy felületet, mert erre vonatkozó kérést kapott a szerkesztőség?”

– Önnön megalázásán kívül másra nem volt jó, de vasárnap ezzel a körkérés-sorozattal lepte meg a független magyar online szerkesztőségeket a TV2 hírhedt műsora, a Tények.

A hálátlan feladatot Szekszárdi Zsuzsanna riporterre bízták, aki az utolsó kérdésben a magyar nyelv szintaktikai szabályait sem találta el, de a 24.hu-nak, a 444-nek, az Indexnek és az MNO-nak elküldte a kérdéseit.

Ebből látványos öngól lett, a portálok mindegyike a nyilvánosság előtt válaszolt.

A leginkább talán a 24.hu bírta röhögés nélkül, az MNO egy „Nem igaz”-ra méltatta a TV2-t, a legjobban viszont talán a hvg.hu járt, amelynek a rendszere első körben a levélszemét közé tette Szekszárdi e-mailjét.

A 444 azt válaszolta Vajnáék kompromittáló kérdéseire:

Mi a magunk urai vagyunk. Kívánjuk az összes kollégánknak, hogy hasonlóan szabadon dolgozhassanak!

A Tények egyébként nem várta meg a választ mindenkitől, az Origo aljas cikkével párhuzamosan leadta a műsorát a témáról.

Erősebb idegzetűek itt megnézhetik az ótvaros propaganda-anyagot, klikkre indul a videó: