Nagyon csúnyán megbukott a magyar focistratégia, röhejes számokat tudnak felmutatni

A földbe állt, mint a gerely.

Az MLSZ egyik legfontosabb célja a hazai bajnoki mérkőzéseken a nézőszám jelentős emelése. A jelenlegi mintegy 2800 fős átlagos nézőszámot fokozatosan emelve 2014. évben már el kell érnünk a mérkőzésenkénti 6000 fős átlagot,

amelyet 2018. évre 10 000 fő fölé kell emelni.”

– idézi a G7 a cikkében a Magyar Labdarúgó Szövetség terveit, amit még 2010-ben fogalmaztak meg.

Később már pesszimistábban voltak és csak 8000 embert vártak, de kiderült, nagyon mellélőttek, mert a kutya nem jár meccsre, vagy csak ritkán. A stratégia arról szólt, hogy 80 ezer ember menjen ki hétvégenként meccsre összesen, ehhez képest

kevesebben járnak, mint 2011-ben, amikor belőtték a célszámot.

A mostani szezonban átlagosan alig 19 ezer embert sikerült kicsábítani az NB I-es meccsekre egy fordulóban, szemben a 2010/11-es 22 vagy az egy évvel későbbi majdnem 31 ezerrel.

Vagyis hiába az új stadionok, kiderült, nem a pályák állapota miatt nem mennek meccsre az emberek, hanem a minősíthetetlen minőségű játék miatt. Az elmúlt években összesen mintegy ezer milliárd forintot öntöttek a fociba, amivel eltűnt az utolsó motiváció és maradt a lélektelen labdázgatás.