Orbánék gigantikus összegért reklámozták az ATV-ben az Erzsébet utalványt

Kiperelték a számokat, vannak komoly meglepetések.

Az Átlátszó.hu oknyomozó portál évek óta próbálja kideríteni, hogy hol, mennyiért (és egyáltalán miért) hirdet az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt., de az állami cég megtagadta az adatszolgáltatást, mire az Átlátszó bíróságra vitte az ügyet és jogerősen megnyerték az adatnyilvánossági pert.

Az állami cég azonban a jogerős ítélet ellenére sem adta ki az adatokat, ezért az újságírók büntetőfeljelentést tettek a rendőrségen. Ettől már az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. is észhez tért és nagy nehezen kiadták az adatokat.

A csütörtökön közzétett számok alapján az utalványforgalmazó egyre bátrabban szórta a milliárdokat a teljesen fölösleges hirdetésekre.

Az adatszolgáltatás hiányos volt, de

6,2 milliárd forintot

így is biztosan elvertek a reklámokra.

Itt a toplista:

ATV: 1,7 milliárd Ft
ECHO TV: 1,3 milliárd Ft
Magyar Idők: 995 millió Ft
(a Habony-féle) Modern Media Group: 688 millió Ft
(a már megszűnt) Helyi Téma: 470 millió Ft
Magyar Hírlap: 270 millió Ft
(a Pesti Srácokhoz köthető) SA Day Kft.: 210 millió Ft
(a Bencsik-féle) Magyar Demokrata: 200 millió Ft
Pesti Srácok: 100 millió Ft

NYF-kommentár: Láthatóan csak a hivatalos fideszes propagandamédia és az ATV kapott a mócsingos falatokból. A következtetések levonását mindenkinek saját belátására bízzuk.