Orbitálisat hazudott a “közmédia”, utólag ismerték be az aljasságot

Két helyreigazítást adott ki vasárnap este az MTI és a Duna Médiaszolgáltató Zrt., amelyekben Czeglédy Csabával, Gyurcsány Ferenccel és Juhász Péterrel kapcsolatos hazugságaik miatt kérnek elnézést.

Helyreigazításokat adott ki az MTI és a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. a távirati iroda online felületén.

Az elsőt Czeglédy Csaba kapcsán adta ki az MTI, íme:

A 2018. január 5-én a “Magyar Idők – PestiSrácok.hu: pártmunkát végzett Czeglédy Csaba szövetkezete” címmel kiadott közleményünkben valótlanul híreszteltük, hogy

1) a Demokratikus Koalíciónak a Czeglédy Csabához köthető iskolaszövetkezetek pártmunkát végeztek; valótlanul híreszteltük továbbá, hogy

2) a Human Operator cégcsoport Gyurcsány Ferenc és a Demokratikus Koalíció vállalkozása; továbbá, hogy

3) a Demokratikus Koalíció feladatot adott a cégcsoportnak, és, hogy ezen feladatok tüntetésre történő mozgósításra is kiterjedtek.

A másodikat pedig a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. adta ki, egy 2014-es ügyre kerülhetett ezzel pont.

A 2014. október 11-én közzétett, “Önkormányzat 2014 – Fidesz: Juhász Péter plakátot rongált” című közleményünkben valótlanul állítottuk, hogy Juhász Péter dülöngélve, nyilvánvalóan alkoholos vagy drogos állapotban plakátot rongált. Ezzel megsértettük Juhász Péter jó hírnévhez fűződő személyiségi jogát, amiért ezúton elnézést kérünk.

NYF-kommentár: Egy sajnálkozással el vannak intézve ekkora hazugságok?