Leleplezték: Tudatosan fideszes bulvártévét csinálnak az ATV-ből

Figyelemre méltó tényfeltáró cikket közölt szerdán a 444.hu az ATV nevű csatorna szisztematikus elfideszesítéséről.

Maratoni oknyomozó cikkében Rényi Pál Dániel emlékeztet rá, hogy az elmúlt években egymás után szűntek meg a csatorna közéleti vitaműsorai: az Újságíróklub után vége lett a Csatt, a Hírvita, a Tét és a Szabad szemmel című programnak is, valamint távozott az ATV-től

  • Friderikusz Sándor
  • Kálmán Olga
  • és Mészáros Antónia is.

Bár 2010-ig a Fidesz valósággal üldözte a Hit Gyülekezetét (amely 2003 óta tulajdonosa az ATV-nek), a Fidesz hatalomra kerülése után egyre több kormányzati pénz jelent meg az egyház közelében, majd a sokáig baloldalinak számító tévé

2015 után teljes erővel átvette Orbánék migránsozását,

és egyre gyakrabban igazolt munkatársakat fideszes médiákból.

A 444 újságírója több ATV-s belsős munkatárssal beszélgetett, akik többnyire egyetértettek azzal, hogy a választások előtt pár hónappal fideszes tévét csináltak a munkahelyükből, miközben ők tehetetlenül nézték a fejleményeket.

Eleinte még be lehetett adni, hogy Friderikusz Sándor és Kálmán Olga anyagi okok és kiégés miatt mentek el, de Hajdú Péter megjelenését már nem nagyon lehetett megmagyarázni.

Hiába rakták ki a TV2-ből, Hajdú Péter “fideszesebb, mint valaha”, és félnivalója is bőven akad, Hajdú és Sváby között pedig egyre durvább csaták folynak a Napló tartalma miatt.

2017 őszén aztán olyan történt a Hit Gyülekezete történetében, amit sokat látott tagok soha nem tudtak volna elképzelni: Semjén Zsolt bejelentkezett és előadást tartott a Hit Csarnokában.

További részletek a 444.hu cikkében.

Kapcsolódó anyagunk:

Az ATV olyan Soros-ellenes propagandavideót csinált, hogy Habony könnyei potyognak az örömtől

Oszd meg, hogy másokhoz is eljusson a valóság!