Gyorshír: Megbüntették a Duna TV-t a lúgos orvosos riport miatt

Ötvenezer (50.000) forintos bírságot szabott ki a Médiatanács a Duna tévére a Kékfény márciusi riportja miatt.

Az MTI azt írja: a Duna TV 50 ezer forintos bírságot kapott, mert a március 20-án sugárzott Kékfény című műsorát helytelenül 12 éves korhatáros karikával adta közre a 16-os korhatári kategória helyett.

A Médiatanács szerint az áldozatát lúggal leöntő orvos büntetőperét feldolgozó riport nem illeszkedett a választott korhatári kategóriához – írták.

Arról egy mukk sincs a közleményben, hogy a szégyenteljes riportban Mikola szadista unokaöccsét mosdatta a kormányszolgálati tévé, és olyan mondatok hangzanak el benne, hogy

a hívő, nagycsaládos orvos az igazságszolgáltatás áldozatának tartja magát

vagy pedig az, hogy

“Álljon meg már valaki, nézze végig az esetet!”

Pedig már megállt valaki, végignézte, majd másodfokon kilenc évre súlyosbította Bene Krisztián büntetését.

Reméljük, a Duna TV valahogy kigazdálkodja a röhejes 50 ezres büntetést.