Gyenge 120 millióért nézik meg, mennyire hatékony a köztévé

Sikerült nyertest választani az MTVA komplex hatékonyságvizsgálatára kiírt pályázatra.

A Teqtos Kft és a VARIUS Consulting Kft.-é lett a dicsőség, hogy megnézze, mennyire működik

hatékonyan

a 80 milliárd forintos költségvetéssel fenntartott propaganda-komplexum.

Ezért a munkát gyenge 120 millió forinttal honorálják majd a magyar adófizetők – írja a 444.

Az MTVA maga is roppant kitartóan keresi az utakat-módokat, amelyekkel még hatékonyabbá tehetné a műsorszórást. Az olykor mókásan csak köztévének nevezett konglomerátum két magas rangú vezetője a múltkor például Új-Zélandon, Szingapúrban és Ausztráliában vizsgálódott egy roadshow keretében, hogyan tudná hatékonyabban megszólítani az ottani, számottevő magyar ajkú népességet.

Az csak 4 millió forintunkba került.

(Címlapkép: kettosmerce.blog.hu)